Entrudanças 2016
Apresentações de CD's
“CANTOS DE CEGO DA GALIZA E PORTUGAL” com César Prata e Ariel Nina
Apresentação de CD
Sexta 2 Junho, 18h30
Local: Auditório do Museu Municipal de Caminha

Cantos de cego da Galiza e Portugal é um disco sobre este personagem singular na cultura universal e muito presente ao norte e sul do Minho. O primeiro trabalho sobre este repertório feito por artistas dos dois países em uma parceria que nasceu depois de terem-se conhecido no Encontro de Tocadores de Caminha do 2015. Canções de temática comum: crimes, romances, parrafeos de namorados, desgarrada, feitos históricos,… relatos que, coma os ceguinhos e ceguinhas, acompanharam a paisagem sonora de feiras, romarias e ruas desde a Idade Media até case os nossos dias.

[ ± ] Biografias: César Prata e Ariel Ninas
César Prata César Prata é um compositor e intérprete da Beira Alta com trabalhos musicais em palco e disco e também de teatro e cinema. O seu trabalho é marcado pelas conexões  ao património imaterial e, em especial, á tradição oral. Nesta área tem varias publicacións baseadas en cantigas de cegos, de cordel e de trabalho com projetos coma  Chuchurumel, Asubío, Chukas e Ai! Ariel Ninas Ariel Ninas é sanfonista que caminha entre estéticas diversas desde a experimentação electrónica (Ulobit), ao livre improviso (OMEGa), a música de baile (Senhora Asem, Bitoque) ou fazendo a música para outras artes como a poesia (Entre Baleas) ou a dança contemporánea (Habelas).
“PAZOS DE MEREXO,  E O  ACORDEÓN DIATÓNICO DA COSTA DA MORTE” com Xurxo Souto e Pazos de Merexo Apresentação de Trabalho Musical Sábado 3 Junho, 15h00 Local: Auditório do Museu Municipal de Caminha “Pazos de Merexo,  e o  acordeón diatónico da Costa da Morte” é unha cuidada e rigurora monografía acompañada dun CD documental coa música de Pazos de Merexo, o decano e principal referente desta modalidade de acordeón para as novas xeracións. O libro recolle os periplos vitais e as obras do repertorio de Pazos do Merexo, o último maestro do acordeón diatónico de Galiza. Texto escrito por Xurxo Souto e partituras editadas por Pedro Pascual con abundante documentación gráfica, e unha cuidada presentación, e CD cunha selección de gravacións inéditas de Pazos  realizadas no últimos vinte anos. 
[ ± ] Biografias: Xurxo Souto e Pazos de Merexo
Xurxo Souto  Comunicador, cantante, acordeonista, escritor, locutor e licenciado en Filoloxía Clásica. Personaxe moi popular como vocalista da banda de rock "Os Diplomáticos de Monte-Alto", e por ser un gran difusor da música galega de agora e sempre. Ademais de ter cinco libros publicados, ten colaborado con artigos en diferentes publicacións. Pazos de Merexo  Pazos é de Merexo (Muxía, Costa da Morte) e o último tocador de acordeón diatónico (concertina) da vella tradición vivo da Galiza. Un instrumento moi popular nos bailes e festas até mediados do século XX e a expansión do acordeón piano que o sustituiron. Por iso garda nas súas mans un tesouro no repertorio e estilo interpretativo.
“AS COLETÂNEAS AÇOR” por Emiliano Toste Apresentação de trabalho musical Domingo 4 Junho, 12h00 Local: Auditório do Museu Municipal de Caminha O trabalho da editora Açor dirigida por Emiliano Toste desde finais dos anos 90 contempla uma diversidade de títulos ao redor das músicas populares. Entre as publicações há uma coletânea muito importante desde a perspectiva etnomusicológica e de valor para o grande público sobre o património dos Açores.  Esta colecção foi efectuada por a partir das gravações nas 9 ilhas do arquipélago. 
[ ± ] Biografias: Emiliano Toste
  Emiliano Toste Natural da ilha Terceira nos Açores. Licenciado em Educação Musical e Diplomado com o Curso Superior de Canto e docente na Escola Básica de Rio Tinto. Foi director artístico do Grupo de Cantares da Casa dos Açores do Norte. Dirigiu o Orfeão de Gondomar e o Coral da Ala de Nun’Álvares Efectuou uma recolha de espécimes musicais tradicionais dos Açores, com o objectivo de proceder a uma publicação subordinada ao tema: Cancioneiro Popular dos Açores. É produtor multimédia e editor desde 1996 sendo de destacar: Folclore português, Bandas Filarmónicas Portuguesas, Música tradicional da Madeira, Música tradicional dos Açores e Bandas Filarmónicas dos  Açores.
“AIRES DE PONTEVEDRA: HOMENAXE A RICARDO PORTELA” por Oscar Ibáñez Apresentação de Trabalho Musical Domingo 4 Junho, 12h45 Local: Auditório do Museu Municipal de Caminha De recente publicación neste 2017 o gaiteiro e investigador Oscar Ibáñez presenta o seu novo traballo discográfico para homenaxear ao Gaiteiro de Viascón no que inclúe unha selección do seu repertorio máis característico interpretado coa súa propia gaita de dixitación pechada. O disco contén unha escolma de 20 temas presentes nos discos editados de Portela xunto con outras pezas que Oscar Ibáñez rescatou de diferentes gravacións inéditas e respectando o singular toque pechado de Ricardo Portela, achegándose o máis posible ao seu estilo, técnica interpretativa e ornamentación. 
[ ± ] Biografias: Óscar Ibáñez
  Oscar Ibáñez Gaiteiro renombrado e laureado com ampla traxectoria como solista; especialista Universitario en Música Tradicional Galega e posúe o título de Grao Profesional na especialidade de gaita de fol galega. Traballa no Arquivo Sonoro da Deputación de Pontevedra.  Gravou recentemente e escribiu canda Xavier Groba o livro “Xan Tilve, Gaiteiro de Campañó” que gravou para o disco coa súa gaita orixinal.
Este website está escrito em Português e Galego